Hifi och film

Hej och välkomna till min blogg.

Den här bloggen kommer vara inriktad på hifi-temat och även filmrecentioner av olika slag.
Syftet med bloggen är att dels ge lite tipps när det gäller högtalare, kablar och olika typer av film.
Jag kommer alltså inte recensera saker med belopp som vanligt folk har råd med, utan istället försöka hitta saker som passar både vilket hem och intresse som helst för rimligt pris.
Så se det som en hjälp om du ska börja bygga hembio i en liten lägenhet, mindre rum eller kanske bara köpa saker som ska låta riktigt bra.

Mitt intresse av film har alltid funnits och de filmer som ligger mig varmast om hjärtat är skräckfilmer, gärna från 70-80talet. Men eftersom det här är en blogg riktad imot alla filmintresserade kommer jag även recensera allt från komedi, action och drama till krig.

Samtliga produkter när det kommer till själva hifi delen i mitt bloggande kommer från butiken http://hifihuset.se/   som ligger belägen i centrala örebro.

.
Hoppas ni återkommer till bloggen och finner mina recentioner till belåtenhet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0